Friday, September 2, 2011

Erti Ramadhan Dan Syawal..

Lama sungguh dh tak menulis. Puncanya busy ngn keje bru..Berlalu sudah bulan Ramadhan,bulan yg membawa seribu rahmat dan pengertian buat aku.Aku kembali mengisi kekosongan jiwa ngn ibadah yg agak lama aku tglkan....Ya Allah-ampunkan lah hamba mu yg terleka dan lalai ini..harapanku moga ibadah ini akan berterusan selama-lamanya dan doaku jua moga insan2 tersayang turut sama kembali ke jalan yg diredhai..

Syawal menjelma lagi dengan membawa seribu cahaya..alhamdullilah,semua berjln lancar wlpn keadaan aku tak begitu baik pada mulanya kerana..rezeki itu dr Allah dn segala yg baik2 jua dr-Nya..Namun aku tetap bayar zakat sendiri means..aku masih sendiri lg.hari2 ku panjatkan doa agar semua kekusutan akan terlerai jua dan moga impian jd kenyataan..sabar separuh dr iman..ye betul namun,sabar jua ada batasnya dn aku tak pasti sampai bile aku dpt bersabar.. Insyallah,doa yg baik2 sja :)
Raya tahun ni bertambah seorg ahli keluarga..harap besar nt jd anak yg soleh.. Amin..Syawal akan tambah bererti bila kita semua dpt saling maaf-memaafi dan faham-memahami..keluargaku makin erat dan makin bahagia berkat ramadhan dan syawal tahun ini.
Semoga masalah yang lepas ditinggalkan tanpa menoleh lg dn akan dtg segala rintangan dihadapi bersama..Cincang air takkan putus..seburuk-buruk manapun adik-beradik kite,tetap akan ada disisi tak kire apa yg berlaku..

No comments:

Post a Comment